onsdag 29 juli 2009

Ja då va de kväll igen....

Undra va dagen tog vägen, har inte riktigt hunnit med de jag skulle göra.
Hmm varför kan inte dygnet få ha lite fler timmar, så kankse man hade hunnit med de
man hade planerat att göra. =)

Ja snart får de bli ryggläge för lilla mig igen, då jag ska jobba i morgon.
Visst va de snälla att jag i allafall fick vara ledig en dag på min rad som jag har nu över sommaren.

Dagen börjde i allafall bra de va soligt och varmt barnen tog och hoppa i poolen, så härligt när solen är framme man blir så glad då.
Men sedan under dagen, blev de visst lite buller och brak där uppe, hmm att de inte kunde hålla sams då jag var ledig. =)
Jag gillar inte alls åskan men att visa min rädsla är inte att prata om vill absolut inte att barnen ska bli som mig.
Jag vet då inte varför jag är rädd för den, för jag minns då inte att jag har varit med om något skrammade men men de är väl bara att inse jag är en sådan.
En liten åskrädd peseron "japp de är rätt namn på mig =)"

Nu ska jag ta och mysa ner mig med Leo han hade så ont i huvudet kom här tidigare i kväll och sa mamma mitt huvud kommer att gå sönder de gör så ont :(
Gav honom alvedon och bädda ner honom i vår säng så han får sussa med oss i natt och mamma får ligga och mysa med honom.

Nä nu ska jag till att inta ryggläge, läsa en stund och sedan drömma söta underbara drömmar.

Hoppas ni har haft en underbar onsdag för de har jag, trots att man inte har hunnit de man skulle göra men men så är de. =)

Kramar om.
//Monica

2 kommentarer:

PetramedAochE sa...

Hoppas att du haft det bra på jobbet idag och att Leos huvud är bättre idag!

kram

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

PetramedAochE: Jo då de har gått bra på jobbet i dag bättre än förväntat om jag får säga så :)
Leos huvudvärk är bättre men tyvärr är febern åter tillbaka på honom hoppas de är tillfälligt.

Kram
//Monica