fredag 31 juli 2009

Just nu pågår en tävling på mammabloggarna.se

Jag har funderat fram och tillbaka, ska jag vara med eller inte.
Men så när jag vaknade så tänkte jag varför inte, visst jag har inte riktigt kommit i gång
med bloggen riktigt som jag hade tänkt och vill men jag lär mig var dag.
Och så är jag ju en tjej som älskar olika utmaningar så nu ska jag vara med, hmm ja om de inte redan är försent. :)
Som sagt jag är en helt vanlig tjej på 29år älskar livet som mest och har en hel del i mitt liv som jag bara ska få ner och ur mig, mycket har hänt men de bästa att jag älskar att skriva.
Har haft olika bloggar tidigare men denna blogg har jag varit nu övet ett år =)
Men i min blogg kommer jag också att dela med mig av sorg/tankar och lite mer roliga händelser som händer hos oss.
Jag vet även hur de är att mista sin far som 10åring samt att mista sin mor som 16åring och även då stå helt föräldralös, man tror att man klarar av livet då men jag kan bara tacka mina älskade syskon för all hjälp och råd på vägen.
Nu har jag min älskade familj bestående av man och fyra härliga bustroll som förgyllar min dag.
Och på bloggen kan jag som sagt dela med mig av mina bästa dagar, sämsta dagar, sorgen som sakta kryper på, ja som sagt allt mellan himel och jord kommer min blogg att handla om.

Så lite om mammabloggarna de är ett nätverk för oss bloggande mammor, med en hel del tips och ideér, med mammagala där man träffas och har skoj. (synd bara att jag missa den i år, men nästa år ska jag banne mig vara med. *LER*)
Även så kommer de att finnas olika tävligar som man kan delta i denna mammablogg sida, toppen lite mer utmaningar som sagt jätteskoj.

Kram från fyrbarnsmor "Monica"

Inga kommentarer: