lördag 25 juli 2009

Sjukstuga är de här.....


Ja de kan man säga i natt vaknade min älskade lille son Leo, åh va jättevarm åh då han väkte mig säger han mamma jag har feber. :(
Så jag kände på honom och visst hade han rätt, upp och hämtade febertermometern åh visst 39,5 hade han min älkade son.
Fick alvedon och sedan bara ligga i kallingarna brevid mig.
Men så i morse när jag tar upp min minsta älkade son visst även han var varm, och han har också feber men inte lika mycket som hans storebror, så
nu ligger både Leo och Max i feber och inte alls pigg, mammas små hjärtan.
Leo klagar även för att han har jätteont i halsen, får väl se om de slutar
med en sväng på akuten i Hudiksvall i helgen.
Nä nu ska jag till att ta mig en dusch och sedan blir de lite mys i soffan,
med de älskade små liven.
Kramis och hoppas ni har en bra Lördag. =)
//Monica

Inga kommentarer: