fredag 10 juli 2009

FREDAG

Ja då va de fredag igen och jag är ledig i dag, men ska jobba igen i morgon och på söndag.
Dess värre har man en delad tur på söndagen först jobba 7-12:30 sedan börja 16-21 igen, de passen kan vara lite små seg att ta sig igenom men man är ändå rätt nöjd att få åka hem någon timme innan man tar näst kommande pass. =)
Men sedan så är jag ledig måndag, tisdag och onsdag eller ja som jag vet nu i allafall men även de kan ju ändras då de är brist på vikarier i sommar, man funderar på var alla vikarier har tagit vägen. ;)

Men i dag får jag ta och mysa med mina två små troll som är hemma för två är borta en är hos min bror och hans familj och den andra är hos farmor och farfar, så nu är bara de två minsta hemma åh då ska vi mysa och så hade vi tänkt göra en rabarberpaj för att mumsa i oss på kvälls kvisten =)

Ha de gott alla så tittar ja in sedan igen =)

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: