måndag 27 juli 2009

Tittar in en sväng, så här på kvälls kvisten :)

Ja då sitter jag här en stund nu då, innan de blir åter att leta upp sängen ;)
Ska ju jobba igen i morgon men på onsdag är jag i allafall ledig, ja en dag denna vecka men de är ju alltid något. *LER*
Mina små pluttar är åter igen friska, eller i allafall feberfri så de är ju alltid något :)
Nästa vecka är de åter igen dagis/fritids för de, då är sommarlovet slut för de då pappa börjar att jobba igen. Men de längtar tills de får komma på dagis/fritids för att träffa fröknarna och barnen så roligt att höra de säga de, då vet man att de trivs där =)

Nä nu ska jag ta mig en varm dusch och får väl se hur de blir om man hamnar här sedan eller om de blir i morgon kväll :)
För i morgon jobbar jag dock bara till 13:00 sedan blir de till att börja rensa och städa här hemma, så får man fortsätta på onsdagen om man inte skulle hinna klart i morgon. =)
Så då vet ja va min lediga tid ska tillbringas, städ, tvätt och rensning av urväxta kläder.

KRAMEN
//Monica

Inga kommentarer: