söndag 5 juli 2009

Gäsp och åter gäsp när får man va ledig då??

Ja de undrar jag när blir de min tur att va ledig då??
Jag hoppas att dessa dagar nu mera går fort så jag får vara ledig min två dagar, ni kankse
förstår hur mycket jag numera längtar tills man är ledig.
I dag har jag i allafall ingen delad tur och de är ju skönt de, så har man i allafall kvällen med mina små älsklingar i morgon och på tisdag jobbar jag 7-13 så då är de ju bra de i allafall =)

Men man får väl se de som så de blir lite mer i kassan nästa månad och de skadar ju aldrig =)
Barnen är ledig i allafall i 5veckor nu och huvudsak är att de får lite sommarlov när inte en annan får de.

Nä nu får jag ta och skriva lite mera sedan, ska jag göra min klar för att åka på jobbet.
Mina älsklingar sover i allafall och de är så skönt att veta att de får sova ut när en annan måste
upp denna tid.

Höll på att glömma med Grattis A till priset på mammagalan, så glad för din skull =)

Kramis alla mina underbara vänner hoppas ni har haft en toppen helg. ;)

Inga kommentarer: