lördag 7 februari 2009

Då va de Lördag kvällen över...

Hoppsan va denna dag har gått fort, kankse var de för att jag först sov till kl 10.
Sedan har de inte blivit mycket gjort för min del, mest legat åh bara vilat.
Mår inte så bra och vill bara ligga och mysa ner mig, nu i kväll här så satt jag och kidsen åh titta på melodifestivalen åh jag får så himla ont i magen igen, bli illa mående av värken.
Tar en alvedon och så bäddar jag ner mig i soffan igen, för att hoppas att de ska släppa inom en liten tid.
Ja de gjorde de eller ja en del av värken försvann men inte hela, jaja får väl stå ut med lite den kan ju inte bara försvinna så snabbt denna inflammation fick ju trots allt medicinen i går.

I morgon kväll så ska jag på Me&i party ska bli skoj, hoppas man är lite piggare då.
Tur att de är på kvällen så lilla jag kan vila en del på dagen, jag och boken kan nog mysa ner oss i ett hörn på soffan skulle ja tro. :)

Nu längtar jag verkligen efter våren, nu vill jag ha vår och sommar.
För tänk att bara kunna gå ut och sätta sig med en bok och te muggen med inte illa de inte.
Usch de känns så himla långt dit men igentligen är den nära.

Jaja så är de :D

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att läsa lite och sedan blir de sussa gott.

Kram och God natt
"Hoppas ni har haft en bra lördag."

Inga kommentarer: