onsdag 11 februari 2009

Nu kommer de lite ifrån oss.....

Ja jag skulle ju skriva redan i måndags om hur de gick första dagen, men så blev de lite annat som kom emellan :)
Så nu kommer de lite nu i allafall och jag kan ju säga, att jag känner inte igen mina barn när de kommer hem om dagarna efter att ha varit i skolan och så. De är super glada och jättenöjd med sin nya klass, och även de två mindre är jätte nöjd med att va på sitt nya dagis :)

Så i morgon ska mina små få va på dagis hela dagen och då ska de va där helt själva och jag kan ju bara säga dessa tre dagar har de inte brytt sig ett skvatt att mamma har varit med.
Så skönt när de blir så de har gått till fröknarna i stället för att va med mamma :D

Nu ska jag börja med middagen får bli ris och kycklingklubbor i dag, men currysås till *MUMMA*

Om jag orkar senare i kväll så kommer jag in en sväng då med annars får de bli i morgon.

Kramar

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Hej tjejen!
Tänkte bara meddela att du har en utmaning i min blogg! :)