fredag 27 februari 2009

SPORTLOV!!!!

Japp de va en glad dotter som kom in för dörren här och så hör man.
JIPPI ÄNTLIGEN SPORTLOV :)
Inte undra på att hon är glad då hon vet att hon åker i morgon till Fjälls,
så glad över att vi har bytt skola till dem en helt annan tjej och pojkar har vi
då fått efter de. ;)

Sedan så är ju vädret på topp, med en massa SOL och DROPP ifrån tacket.
Inte undra på att man blir glad då, när jag gick för att hämta posten de va så
varmt i solen och så hör man små fåglar kvittra :)

Ja täck nu närmar sig våren åh va härligt de är. :D

Nä nu ska jag göra mitt sista ryck här, få se om jag hinner klart innan jag ska
hämta gubben min.
Men annars är de väl bara till att fortsätta när man har hämtat honom *LER*

Sedan så kommer de bli en mys kväll med kidsen i soffan.

Åter kommer sedan.

KRAMEN!

Inga kommentarer: