söndag 22 februari 2009

Tankar och åter tankar....

Mår inte som jag borde göra, känner mig ledsen och nere.
Varför? Ja de kan man fråga sig, vill hitta svaret på varför jag mår
så här.
Jag söker de, men hittar de inte. :(
Veckan har ju varit bra, glada barn när de har kommit hem, varit på jobb
intervju fått jobbet.
Men ändå är jag nere och blir lite orolig ska min karusell åter igen ta fart??
Nej de får inte de vet ej om jag orkar de igen, men men snart hoppas jag att
man hittar svaret så jag kan rätt till de som är fel.
Känner med att saknaden efter mor och far gör så ont, måste få bukt på de
men HUR?
De kommer alltid alltid att finnas en saknad en stark sådan kommer de att va.
De togs ju ibort ifrån mig för snabbt, jag hann ju inte riktigt säga HEJDÅ.
Men de ska veta att jag tänker på dem varje dag som går, de finns alltid med mig.

Nä nu är de söndag och mys med barnen, sedan kommer M och J hit för att hälsa på
SKOJ M får alltid mig på ett glatt humör så jag hoppas att hon har en massa skratt att
även bjuda på i dag. :)

Nä nu ska jag börja med lite frulle här till busiga små troll.

KRAMEN

4 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Tror jag förstår precis hur du känner...
Jag hoppas du snart är på topp igen.
En fråga - har du gått och pratat med nån, efter att du förlorade dina föräldrar?
Det har ju varit mycket för dig ett längre tag - det kanske vore lämpligt att du får prata av dig lite, med nån som kan sin sak?
Jag har själv funderat på att se till att ösa ur mig all gammal skit till nån verklig person och inte bara i bloggen, men ännu har jag inte kommit till skott.
Tror inte det skulle göra saken sämre, tvärtom!

Kramar!

Lilla Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Lilla Jag:

Jo jag har pratat med en efter föräldrarnas bortgång men tror nog som du säger att de behövs mer. Har tänkt på de ett tag, men när ska man hinna med de allt annat tar sin lilla tid.

Sedan lyckades jag lägga in din komentar två ggr nu här hoppas att de blev bara en som togs bort. Räcker som sagt med en å samma :D

Nu ska jag till att städa ännu mer, phu å stånk men men så är de väl. :(

Tack att du finns vännen.

Kram

Lilla Jag sa...

Du får nog helt enkelt TA dig tid, om du känner att du skulle må bra av det.

Inget att tacka för. Tack själv! :)

Kramar!