onsdag 25 februari 2009

På bättre humör i dag.....

Vakna på ett gott humör i dag, hoppsan va har natten gjort då??
Denna varför känslan är inte hos mig just nu och jag är ganska lättad över de,
visst kankse den kommer under dagen men jaja vakna i allafall inte med den. :)
Så nu håller kids på att äta frulle och dottern ska snart på skolan, grabbarna blir hemma med
mamma i dag då minstingen ännu är dålig så de blev inget dagis/fritids för dem i dag.

Jaja så får de bli och jag hade tänkt städa i dag i allafall så då spelar de ju ingen roll att de är hemma med mig.
Nästa vecka är de sportlov åh barnen ska va på dagis och fritids hela veckan, ja utom dottern som åker till Fjälls men jaja vi kankse tar oss i väg på påsklovet hela familjen beror lite på om jag är ledig och om jag va ämnad för jobbet för då jobbar jag även den veckan.
Hmm jaja de ser vi i slutet på nästa vecka hur de gick med detta föräljar jobb, men jag hoppas dock att de blir bra.
Jag längtar så gillar nya utmaningar kan jag lova :D

Många kramar ifrån lilla glada mig just nu.

Inga kommentarer: