lördag 28 februari 2009

Så va de dax att blogga lite :)

I dag har de inte blivit mycket gjort för lilla mig, förutom att jag körde ner min dotter för att möta upp min bror med familj.
Hon skulle ju åka med dom till fjällen, sedan åkte jag hem lilla J som hade sovit hos oss.
Väl där så va hon nöjd men mycket trött, tror nästan att hon somnade när hon väl satte sig i soffan för att mysa med mamma. ;)
Jag lämnade henne prata lite med hennes mor och sedan åkte jag för att handla lite och sedan hem, fikade lite när jag kom hem sedan så blev de bara som så att jag bädda om mig och jag lovar somnade på 2röda. :D
Så nu ska jag banne mig snart till att krypa i säng, hoppas att värken släpper lite tills i morgon samt att jag hoppas verkligen på att de är fin väder så att vi kan vara ute lite i morgon.
Jag sov ju som sagt mer eller mindre hela dagen, missa den fina soliga dag som de har varit, men grabbarna har dock varit ute och mys :)

Nä ni alla nära och kära så ska jag bädda om mig och sussa igen.
Men vi ses åter igen i morgon.

KRAMEN

Inga kommentarer: