söndag 1 mars 2009

Härlig söndag....

Här vakna man till en fin dag ute, även i dag är solen på topp och vill visa sig. :)
Så jag skulle nog tro att de blir en dag för barnen i pulkbacken i dag, även jag och lille man kommer att ta oss ut en sväng. :D

Visst jag har ont ännu och vid fem tiden i morse vakna jag med en kraftig smärta igen *STORT SUCK* upp och tog då värktabletter sedan så gick jag till sängs igen, bädda ner mig och lyckades somna om så de va ju bra.
Sov i några timmar till och så vaknade lille man och tyckte då att de va dax för mamma att kliva upp så de va bara glatt kliva ur sängen de, solen va redan framme åh dagen börjar så bra. Visst smärta ännu men inte lika som vid fem tiden så de va ju bra :)

Så nu har man tänt upp här så de blir lite värme, samt att tvättmaskinen ska få jobba lite i dag :)
Behöver lite kläder till dagis/fritids väskorna som ska med i morgon.
Då är de dax för de igen, tror att mina små grabbs längtar nu varit ifrån dagis/fritids i en vecka nu. Så fast de är sportlov så vill de inte va hemma de vill dit, vill leka med sina kompisar hoppas dock de är några där nu då så inte alla är hemma men men de får då busa av sig.

Nu ska jag fixa lite och sedan blir de nog en sväng ut.

Ha en bra söndag ni andra med, så ses vi troligen i kväll igen.

KRAMAR OM!

Inga kommentarer: