lördag 7 mars 2009

Vad händer på en lördag då?

Ja de kan man fråga sig va som ska hända i dag, noll koll och noll fantasi :)
Så nu känner ni kankse igen lilla förvirriga mig igen, som har noll koll.
De blir i allafall de dagliga här hemma nu då, plocka i tvättmaskin igen får att låta den jobba lite, sedan frukost tajm för kidsen. Hmm ja då är de ju bara för mamma att plocka undan och kankse ta en sväng med dammsugaren ;)
Sedan så lovade jag grabbarna i går att vi skulle ut och åka lite pulka, så de får bli de med då :D

Men jag längtar nu efter våren så man kan njuta av de fina ute, de ser så grått och trist ut ute i dag så jag hoppas verkligen att solen tittar fram en liten stund i dag :)

Nä nu är de dax att ta lille man här som står och drar i mamma. :)

Men jag hoppas ni andra får en trevlig lördag, för de ska vi i allafall försöka med :D

KRAMIS

Inga kommentarer: