torsdag 19 mars 2009

Ett litet pip ifrån oss, så här på torsdags morgonen :)

Ja nu kommer jag troget in igen, innan jag ska köra i gång med min städning, och tvättning. Tänkte ta de i morgon men så blev de inte, de ringde ifrån ett handikapp boende i går och undra om jag kunde gå intro dag där i morgon. :D
Så då får man ta städningen i dag så är de klart när man väl kommer hem i morgon efter jobbet, tänkte jag städar nu på förmiddagen så kan vi gå ut på efter middagen och busa av oss i den härliga solen.
De är ju så att man verkligen har vår känslor och att den verkligen har kommit även hit till oss, vill nu bara få bort snön så är allt bara toppen då. :)
Mindre kläder och så på när vi ska ut, tänk vilken härlig tid man går emot nu.

Sedan hoppas jag verkligen att jag kan få sommar jobb närmare hemmet i sommar, känner nu att jag helst inte vill hålla på att pendla att åka kl 06 på morgonen och hemma efter 17 känner inte så stor lust för de, men va gör man om man inte får jobb på närmare håll.
Men de är väl så att hoppet är de sista som sviker en eller hur va de där ;)

Nä nu ska jag köra i gång här och så kankse man får lite tid i kväll så min snälla vän A kan hjälpa mig lite med bloggen :D

Ha de gott

KRAMIS!

Inga kommentarer: