onsdag 11 mars 2009

Nu är de snart säng dax för mig...


Nu är jag helt slut i kroppen, men de har varit roligt.
Visst de va inte så mycket nu här men de va mycket skratt och skojja om allt och inget om man säger som så, helt klart ett ställe för mig. :)
Får nu bara hoppas att de blir lite jobb nu också då, efter att man är klar med intron så håll tummarna att de blir jobba av :D
Sedan så ska ju in intrevju på fredag, visst de är fredag den 13:e men kankse de bjuder på något gott trots allt ;)
För nu vill jag verkligen jobba, helst varje dag känns de som men de är väl bara för att man inte har jobbat så mycket på slutet här. ;)
Men nu ska de banne mig bli ändring på de *SKRATTAR*
Nä nu ska jag lägga mig, läsa en stund sedan blir de till att sussa.
Ska ju trots allt med bussen kl 6 så man ska väl ta sig upp och samt vara någorlunda pigg på dagen.
Ha de bra så höres vi i morgon.
KRAMAR OM OCH SOV GOTT!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra idag! :D

LYCKA TILL!

Kramis!