tisdag 31 mars 2009

Grattis Hjärtat Mitt på din 5 Årsdag :)

Ja ett stort Grattis på din 5Årsdag, i dag är de den dig Vännen min. Visst vi firade dig i Söndags men de är i dag du fyller år, 5 härliga år och mamma fattar inte var tiden har tagit vägen.
Det har ju hänt en hel del men ändå känns de som om de va i går du kom till oss, men så va de ju inte de va ju 5år sedan mamma fick värkar denna tid men trodde ju inte att de skulle komma någon bebbe då för tiden hade ju inte gått ut för mamma. Men du hade brottomt ut min lille vän och nu är du till och med store bror en stolt sådan får jag då säga. :)
Synd bara att du ska ha hög feber nu när du fyller år, men den får vi mysa bort i dag.
Så än en gång ska du ha Stort stort Grattis, och så hoppas jag att du snart är pigg och är ditt vanliga busiga jag igen. :)
Men en massa frågor och en massa hyss var dag, sådan är du och de är vi så glada över för annars hade de ju inte varit våran lilla busiga Leo eller vi kanske ska nu mera säga vår Stora busiga Leo. ;)
KRAMIS

Inga kommentarer: