fredag 27 mars 2009

Fredag Tjohoo :)

Ja i går blev de inte så mycket ifrån mig, kan lova att jag var mer död än levande.
Jag hade närmligen jobbat natten till i går, de va ju som sagt inte planerat att jag skulle göra de.
Men så blev de och jag kan säga att jag inte kunde sova något på onsdagen innan jag skulle i väg och jobba då de ringde mig vid 14 tiden, då va ju lilla jag inte ens trött.
Men natten gick förväntat bra att jobba men de va värre att hålla sig vaken på bussen hem, sedan när jag väl var hemma så somna jag på direkten :)

ja va händer i dag tro, jag ska ta och hjälpa pojkarna att röjja deras rum, sedan ska vi nog fixa en bull deg så vi kan göra lite bullar för på Söndag ska vi fira lilla Leo som blir hela 5år gammal eller ja på tisdag blir han 5år men vi ta och fira honom redan på söndag.
Så i helgen kommer jag att fixa lite kakor och bullar för att kunna bjuda på, och barnen ska få så klart vara med och baka jag behöver nog inte säga de mer än en gång hur de längtar tills vi ska börja på. :)

Jo dottern ska även på disco i morgon kväll till en av de kompisarna som hon gick med i förra klassen, hon skulle nämligen ha de för att hon fyller år så dottern blev bjuden och hon blev så glad över inbjudan. :)
Så i helgen har vi lite att stå i och jag är LEDIG så skönt att kunna vara de, i allafall va jag hoppas på att jag är de har inte ringt ännu om jobb så jag hoppas att de blir lungt i helgen. Men jag får väl bara säga NEJ de svåra ordet för mig, men jag känner att jag vill vara ledig så man kan fira honom i lugn och ro utan stress. :D

Ha de gott mina goa vänner och så får ni ha en underbar fredag.

Kramis i massor.

Inga kommentarer: