fredag 6 mars 2009

Fredag

Ja så va de fredag igen då, och som helgen ser ut så blir jag ledig. :)
Då blir de mys pys här med kidsen och så får man hem dottern på söndag.
Behöver jag säga att jag LÄNGTAR att hon nu kommer hem, hon har ju varit borta ett tag nu.
Hon har verkligen haft ett härligt sportlov, och ina grabbs har varit på luftkudde land idag med dagis/fritids åh de kommer att ha en massa att berätta för mamma när de kommer hem. ;)

Jag ska fixa lite här nu, men jag kommer tillbaka i kväll här :D

Jo de verkar som våren börjar komma allt närmare nu, fast de inte är sol så droppar de från taket *SÅ HÄLIGT* :)

Kram på er och ha en bra och underbar fredags eftermiddag/kväll på er så höres vi snart igen.

Och Lilla Jag ska försöka mig på mitt uppdrag sedan ;)

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Perfa, jag väntar med spänning! :)
Släng in en kommentar i min blogg när du är klar, så får jag läsa. :)

Kramar och ha en trevlig fredag! :)