måndag 16 mars 2009

Måndag och ny vecka..

Ja så va de måndag igen och en ny spännande vecka fram för oss, härligt kan man ju lova.
Helgen har varit toppen och en massa sol har de varit med, barnen har verkligen njutit fullt ut och i morse när man gick ut va de inte kallt de va härligt att gå ut. :)

I dag kommer jag att städa lite i mina skåp, de behövs i bland de med och så ska vi gå ut en sväng, visst solen vill inte visa sig som de verkar men de är ändå härligt väder så ut och få lite frisk luft ska vi banne mig. :)

Nu har de två stor gått till bussen för att göra en dag i skolan men allt va de innebär, sedan är de mellis dax när de kommer hem och så troligen blir de en sväng till för oss ut.
I morgon kommer jag att åter igen jobb, längtar de är ett mysigt ställe som jag nu går intro på så jag hoppas att man får jobba lite där efter mina intro dagar. :)

Nu ska jag fixa undan disken här som blev efter frukosten och sedan så är de bara att köra i gång med min skåps städning.

Ha en bra och fin måndag ni andra med för de ska vi ha.

KRAMEN!

Inga kommentarer: