måndag 23 mars 2009

Hej och God Morgon......

Ja nu är jag här igen, måste ju in för att visa att man ännu Lever :)
Men de är väl med nödens till gångar man är vid liv känns de som, *SKRATTAR LITE LÄTT* då man klev upp halv åtta i lördags och så ringer de in mig från jobbet kl 16 för att jobba natt. Så sagt och gjort så åker jag iväg och jobbar natten men nu känner jag att de är sömn som har gått förlorat. Men jaja de va skoj att va på barnavd igen och jobba har saknat alla i personalen där.
Men de blir ju så de när man är på flera ställen och springer för att man är timvikarie man hade ju helst velat ha en fast punkt med eget schema men de är ju dessa besparingar på allt nu.
så man får ju vara glad för de lilla man har i allafall ;)

Nu ska jag ta hand om efter frullen och ta en sväng med snabeldraken sedan blir de till att sätta sig en stund för att bara vara. :D

Kankse man tittar in igen.

Ha en bra måndag och ha de gott alla som är in och läser.

KRAMIS!!

Inga kommentarer: