tisdag 17 mars 2009

Så va kvällen kommen och jag är GLAD.....

Visst jag mår inte bra, värken i kroppen är fortfarande kvar och huvudvärken gör sig till känna.
Men jag är så himla glad, sitter med ett leende på läpparna nu.
Men de är väl bara för att jag har fått tillbaka kontakten hos två vänner, så kan ju inte va annat än glad då.
Dessa två vänner har stått mig nära i ungdomens år om man säger som så, men sedan blir de man flyttar man kommer ifrån varandra och ja allt va de innebär.
Men nu är den tillbaka kankse inte helt men en bit på väg, så jag hoppas att den kommer att vara kvar NU.

Snart är de Desperate housewives denna serie är jag städnigt trogen samt att man kan ju inte heller missa Det Okända på onsdagarna, hmm ja jag vet ja är lite udda av mig men låt så vara.
*SKRATTAR*

Nä nu ska jag ta mitt glad Cola och bänka mig i soffan ett tag, ha de gott och om vi inte höres mer i kväll så får ni också sova så Gott för de ska jag banne mig försöka med i natt. :)

KRAMEN!

Inga kommentarer: