tisdag 17 mars 2009

Är inte så pigg i dag :(

Här är man inte så pigg i dag, som jag skulle vilja vara. Blev hemma ifrån min intro dag som jag skulle ha haft i dag, värk i kroppen och en hemsk huvudvärk slåss jag emot just nu.
Bara de inte är något på G de har jag varken tid eller lust med om jag säger så, man får nu hålla både tummar och tår att det bara är något tillfälligt och som snart är över på ett litet kick.

Men solen är då framme och de droppar så härligt ifrån taket i dag igen, vi som skulle ut i går blev inget av de för när vi väl skulle gå ut ja då regnar de :(
Visst litet + är de då för lite av snön förvinner väl om de regnar, med de är ju så trist för de blir ju rena rama isbanan att köra på.
Men nu är de sol och glad är jag för de, fast jag inte orkar med att gå ut.
Ska snart bädda ner mig i soffan, för näst minsta ska se en film och lille man sover så kan jag slumra till på soffan.

Men sedan när stora syskonen kommer hem, så min näst minsta få gå ut han med.
Lite roligare att leka med någon än att vara ute helt själv, så han väntar nu troget på sina syskon :)

Nä nu ska jag lägga på på soffan, men jag åter kommer lite senare om jag känner mig piggare.

KRAMEN
(Hoppas ni andra har en underbar tisdag.)

Inga kommentarer: