onsdag 4 mars 2009

Åtta härliga år...

Tjohoo va tar tiden vägen då? i dag är de 8 år sedan jag och mina älskade
gifte oss. Kan inte riktigt fatta var tiden tar vägen, så nu är vi inne på Gummi året som gift. :)
Och den 4juni blir de 10 härliga år som vi har varit tillsammans, visst de har väl också varit svackor i detta förhållande som alla andra men som ni ser vi lever ännu under samma tak. :D

Jag måste dock säga att min älskade har ett stort tåla mod som verkligen står ut med mitt humör, för de kan jag säga till er är inte att leka med alla dagar. :)
Men som tur är går de ju lika fort över som den kommer. *SKRATTAR*

I dag ska jag försöka att ta mig in på Cul för att gå igenom lite ang utbildning och så, och i morgon hade jag tänkt att gå på Af på rekryteringsdagen som de har då, men så ringer då telefonen i går efter middag och vill att jag så glatt ska jobba på torsdag så de blir jobb i stället då.
Får ta och kontakta min handläggare på Af och medela att jag inte kan komma in på det, tror inte de gör så mycket då jag ska jobba och jo detta jobb ger mig betalt så då går man ju :D

Så det känns rätt att jag inte tog de jobb som säljare nu när de blir jobb inom vården, är så glad att jag valde bort de och som jag sa tidigare så vill jag inte jobba gratis åh känna mig som en slavarbetare inte.

Nä nu får detta räcka ska försöka att få kontakt med min handläggare.

Ha de gott och ha nu en skön onsdag mina vänner.

KRAMEN!

3 kommentarer:

Annica sa...

GRATTIS!
Ja vi har varmt och behagligt idag! :D
Härligt om det nu är på väg att vända. :D

Det ska bli jätteskoj att åka på mammagalan! Känns så lyxigt och egoistiskt, men det är jag värd! :D

Vi kommer att få skoj, är alltid lika skoj att träffa Alex och hennes barn. :D

Ha en bra dag och jag lovar att skicka upp våren till er! :D

Kramis!

Lilla Jag sa...

*~*Grattis*~* på bröllopsdagen till er båda! :)
Härligt att det finns de som lyckas oxå! ;)

Kramar! :)

Lilla Jag sa...

Du har en utmaning i min blogg! :)
Have fun och lycka till!

Kram! :)