fredag 13 mars 2009

Städningen är i full gång

Men jag tror dock inte att jag blir klar i dag inte och bakningen får jag flytta fram tills i morgon, då jag kommer på en massa annat mitt i städningen, här ska vi rensa de va ju ett tag sedan och oj va hitta vi här.
Att man ska hålla på med massa annat medans man städar, hmm att jag aldrig lär mig. *SKRATTAR*
Men sådan är jag och barnen är i full gång att städa sina rum, öh de hör inte till vanligheten inte att de börjar på att städa helt själv utan tjat och gnat men så är de.

Min näst äldsa kommer att sova borta i natt, hmm jaha då blev de bara tre att mysa med om de vill för nu kom de för ett tag sedan mamma får vi ha lite mysigt i kväll bara vi inne på mitt rum säger dottern glatt.
JA men ska vi inte mysa tillsammans först, hmm nä vi tänkte ha lite mysigt och så tänkte vi spelar kort säger hon glatt. Eller något spel som vi inte har spelat på länge.
De är väl klart att de ska få de, de gillar att sitta och spela sällskapsspel och kort så varför inte göra de då. :)

Ja som sagt vi får väl se vad de blir, men vi kan ju alltid mysa i morgon kväll då är de ju melodifestivalen och de måste man ju bara se. ;)

Nä nu ska jag åter gå till mitt lilla roliga så man kommer en bit på väg i dag.
Men de är ju jätte skoj för snart är i allafall tvätten avklarad alltid något :D

Kramis

Inga kommentarer: