söndag 8 mars 2009

YAS SÖNDAG

Ja kanske inte alla tycker att de är så bra att de är söndag, de betyder ju också att helgen snart är över. Men här är de YES YES SÖNDAG de är ju bara för att i kväll kommer min älskade dotter hem.
Hon har ju varit borta i en vecka så nu kommer hon hem, åh va jag längtar efter henne nu de kommer att bli massa kramar och pussar ifrån henne med skulle ja tro.

Visst de är måndag i morgon lite trist men jaja nu får vi hem henne, hon har haft det bra nu på sportlovet haft skoj med sina kusiner och de.

Max börjar troligen att bli dålig igen, har inte varit sig lik nu på morgonen och så har han fått tillbaka sin hemska hosta. Lill gubben vår, hoppas de bara är något tillfälligt så han får vara frisk ett tag nu.

I dag tänkte jag nästan mata vår snabeldrake lite och moppa av golven här hemma, sedan så får jag se va de blir mera under dagen.
Hoppsan höll ju på att glömma måste ju packa deras väskor inför gympan i morgon ;)
Lika bra att fixa de i kväll så slipper vi de i morgon bitti då vi ska åka, är så skönt när de är fixat kvällen innan ju. :D

Nu är de frukost dax här och jag tror att mina små grabbs magar vill ha lite frulle så de åter igen blir pigga och glada.

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: