lördag 14 mars 2009

Så är sonen hemma igen men näst minsta sover borta i natt.

Japp så blev de att näst minsta ska sova borta i natt, så de blev bara byte av barn i dag. :)
Farmor och farfar tyckte de va hans tur nu och sova över, ofta är de så att de är någon av de större barnen som stannar för att sova över.
Så behöver jag säga hur lycklig han blev när han fick veta att han skulle få sova där och få lite egen tid. ;)

I morgon är de ju min älsklings födelsedag, så barnen har planer på att vi ska upp tidigt och göra tårta, så för mammas del blev de ingen sovmorgon i morgon inte. :)
Pappsen tycker att de behövs ingen tårta men va gör man inte för barnens del?
de är ju viktigt med tårta för dom när de är födelsedag ju. ;)
Så jag har lovat de att vi ska fixa de innan pappsen vaknar i morgon, jo sedan har jag shoppat lite i dag med fick tag på två par vinterskor till barnen till ett bra och fint pris inte illa att de är 70% rabatt på skor inte då kan man ju inte låta bli och med tanke på att barnen behövde så kom de ju lägligt nu :D

Sedan har de ju varit en toppen dag, solen har varit framme och den har haft värme i sig med, barnen har som sagt bott ute i dag och så har de droppat ifrån taket.
Så nu hoppas jag verkligen att de inte kommer mer snö, för NU VILL JAG HA VÅR :)

Nä nu ska jag fixa lite här till mys kvällen för nu snart börjar ju Melodifestivalen och den måste vi ju se.

Ha en bra lördags kväll ni med vet ja, för de ska vi ha.

Kramen

Inga kommentarer: