tisdag 3 mars 2009

Vad ska jag bli, när jag blir stor??

Ja du de vet jag dock inte, har nu pratat med CUL ska nog dit i morgon för
att träffa någon på öppna vägledningen :)
Ja som ni förstår ska jag på Konvux, för att jag ska nog börjag plugga trots allt.
Jobbet blir de nog inget med, har inte lust att jobba gratis i en vecka, bättre har jag för mig. Då kan jag lika gärna va hemma om man inte får betalt för att gå och jobba.
Så i morgon åker jag troligen in för att söka något form av utbildning eller ja ska prata lite med gubben med. Men man behöver ju inkomst också så då får de bli plugg om man inte hittar något jobb som betalar en då.
Lite deppigt är de ju trots allt, hade ju sett detta jobb som en liten utmaning.
Men vem vill jobba gratis i en vecka då?
Inte jag i allafall, men men så är de väl.
Ska även på Af och prata lite med dem, se va de har att säga och så vidare.
Men jag tror inte heller att man behöver ta detta jobb då de menas gratis arbete i 5dagar.
Jag vill kunna gå på jobbet och känna av lite nytta och inte att man är en slavarbetare.

Så nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen och sedan plocka i den igen, Tvättmaskinen jobbar redan och sedan ska jag ta mina gos killar och gå ut.
De fick vara hemma idag så även näst älsta får känna av lite ledigthet på lovet. :)

Kankse ses vi i kväll beror lite på hur jag känner mig.
Lite att fundera över. Tankar som åter igen snurrar i mitt lilla huvud.

Kramis

Inga kommentarer: