söndag 8 mars 2009

Äntligen är hon hemma..... :)

Ja nu är hon hemma min älskade goa tös, sitter just nu och äter kvälls fika och pratar en massa med sina bröder. Hon har haft det en toppen vecka och en jätte jätte glad dotter som kom hem. När jag hämtade henne så hoppa hon ut ifrån bilen och rakt i famnen på mig MAMMA hörde jag bara och sedan var de en massa massa kramar.
När hon kom hem så blev de pussar och kramar på sina bröder och en jätte jätte kram på pappa, så nog har även vi varit saknad för henne så de är inte bara vi som har saknat henne så himla mycket.

Nu ska jag snart bädda ner mina älsklingar så de orkar upp i morgon och orkar i väg på dagis/fritids samt skola, de är ju alltid skoj efter loven då de har så mycket att prata om och höra va andra har gjort och allt. ;)

Nä dax att börja natta de små trollen, och sedan kommer jag att krypa ner i soffan med min bok och en mugg te.
Sitta och bara slappa lite för mig själv innan de är dax för en annan att sussa gott tills i morgon.

Kramis
(vem vet kankse kommer in en sväng innan jag lägger mig *LER*)

Inga kommentarer: