söndag 15 mars 2009

Så va denna dag förbi då...

Ja nu har denna vecka passerat snart med, bara några få timmar kvar.
Men denna dag har varit en toppen dag och jag kan då säga att vi har myst mest hela dagen, njutit av solen och verkligen känna att våren börja komma allt närmare oss.
Veta att värmen snart är här, helt underbart med värme.
Min näst minsta kommer hem efter en hel dag med farmor och farfar varit ute och åkt bil, de va till Uppsala samt Gävle i dag. Ni kan ju bara gissa hur nöjd han var då vi fick hem honom, mycket att berätta och mysigt han hade haft de. :)

Så nu sussar de gott i sina sängar mina älskade små troll, i morgon är mina två minsta lediga och de andra två ska va i skolan/förskolan men kommer hem till kl 14 så då är de mellis och är de lika bra väder i morgon kommer vi va ute och busa av oss de mesta. ;)

Sitter med lite dåligt samvete att jag inte åkte i väg coh jobba i dag då de ringde, de ringde mig vid 16 tiden och undra om jag kunde jobba natten.
Men jag sa Nej dels att jag inte hade sovit samt dagiset öppnar inte förän 6:45 i morgon och då hade min älskade redan börjat så de va ju två vis de.
Men de sa att de inte gjorde något men de känns så hemskt, jag som inte alls gillar att säga nej.
Men jag får se de som så, måste ju även orka va vaken så man hade ju velat sovit en stund.
Hade varit tufft att jobba natten och så har man varit vaken från kl 06 i morse, så jag kan ju lätt säga att jag hade inte pallat att va vaken i natt för nu snart ska jag krypa ner i sängen läsa en liten stund och sedan sussa gott. ;)

Nä nu ska jag ta och avsluta detta och leta reda på min säng som troligen står så snällt och väntar på att man ska komma.

Kommer åter in i morgon för att göra lite avtryck ifrån mig/oss, lite up date om dagen och kankse lite annat hmm ja de som faller en in för att skriva ju då.

Många kramar och nattis kramar till er alla. :)

SOV SÅ GOTT SÅ SES OCH HÖRES VI I MORGON IGEN!!

Inga kommentarer: