tisdag 17 mars 2009

Ska jag se om jag klarar av denna utmaning :D

Hitta denna utmaning på min väns blogg "Min stora familj"

1.Tycker du om någon? Ja
2.Sol eller måne? Det är Solen
3.Vinter eller höst? Ja då är de hösten, med dess färger samt kunna mysa till tända ljus om kvällarna.
4.Soligt eller regnigt? De va inte svårt att välja inte, de är ju så klart soligt.

Har du under de 24 sista timmarna?

1.Kysst någon? Ja
2.Sjungit? Ja de har jag
3.Blivit kramad? Ja av mina älsklingar
4.Känt dig fånig? De gör jag varje dag :)
5.Saknat någon? Japp de gör jag.
6.Dansat galet? Ja med mina små troll
7.Klippt håret? Nepp
8.Gråtit? Japp

Om dig!
1.Hur mycket är klockan? Den är så mycket som 14:21
2.Ditt namn? Monica
3.Vart vill du bo? Jag vill bo i ett varmare land om vintarna i allafall. ;)
4.Hur många barn vill du ha? 5st kankse men just nu räcker de med mina fyra i dags läge :D
5.Vill du gifta dig? Är redan gift.
6.Rullar du spagetti eller skär du dem? hehe här skär man spagettin :)
7.Har du ätit sushi? Näpp
8.Favoritglass? Daim

Grejer!
1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2.Har du hund? Ja om vi räknar svärföräldrarnas hund som visst har bytt adress :D
3.Sover du helst själv eller med någon? jag sover med min man och i bland någon av barnen. *LER*
4.Tror du på spöken? De beror lite på, men älskar att titta på Det Okända :)
5.Älskar du dina vänner? Klart att jag gör.

Nu utmanar jag ALLA mina läsare att fylla i denna!

(Se va duktig jag va, klara visst av detta *SKRATTAR*)

Inga kommentarer: