måndag 30 mars 2009

Helgen som var...

Ja den gick med rasande fart kan jag lova, på lördagen så fixa vi resten här hemma.
Samt att Max sjukna in i hög feber igen, den låg mellan 39-40 fast han fick avedon så fick vi inte ner den. På kvällen/natten blev han så illandes röd om anskitet, armar och ben han såg rätt hemsk ut, ställde honom i duschen så han fick duscha svalt, då gick de ner för ett tag.
Men efter bara någon timme igen var han dock lika igen, så då blev de samma visa än en gång.
Hela natten hade han de jätte jobbigt även igår hade han de besväligt med febern och hosta, men även Leo hade då blivit dålig med hemsk hosta och hes het men vi hade kalaset ändå för honom.
Han blev så nöjd med sin dag, och de somnade och sov väldigt gott hela natten. Nöjd efter en härlig dag, Max är dock mycket piggare i dag men vi jag ska höra med bvc sköterskan om hon kan kolla hans hals och så när vi ändå ska dit på 5års kontroll med Leo. Får väl se om de blir spruta i dag eller om de väntar med den.

Jo höll ju på att glömma att i Lördags så va ju dottern på disco och hon kom hem och var mer än lovligt glad och nöjd efter en lyckad kväll.
Nu ska jag till att fixa i ordning de så att Simon och Isabell kommer iväg på skolan och jag ska ta de andra två små liven och åka ner på bvc. :D

Så nu va de måndag igen och med en massa bestyr som hör vardagen till :)

Ha de gott mina goa vänner så höres vi snart igen.

KRAMIS!!!

Inga kommentarer: