söndag 15 mars 2009

Grattis Älskling

Ja i dag fyller min älskling år och barnen vaknade redan vid 6 tiden, så de kom tassande till mig och säger mamma. Pappa fyller år i dag och vi vill ge honom paketen nu :)
Så sagt och gjort va de bara att kliva upp, men de fick inte ge paketen på en gång.
Men nu är de klart och sedan fick han lägga sig igen för att sova en stund till mina små älskade troll ;)
Ett paket är sparat tills vår andra lilla troll kommer hem, så även han får ge pappa något.
Sedan börjar redan solen träda fram här, åh nu börjar man verkligen ha vår känslor när de är en tidig morgon och man möts av solen. :D

Nu ska jag börja med lite frulle här till mina små troll som är hemma, sedan så ska jag ta en snabb sväng med snabeldraken och moppen så slipper ja de senare i dag och sedan blir de renbäddning av ALLA SÄNGAR nu är de dax igen för de.

Sedan blir de nog en tur ut med måste ju passa på att få lite av vårsolen med. :)

Ha en bra söndag och hoppas allt är bra med er andra.

KRAMEN!

Inga kommentarer: