onsdag 11 mars 2009

Onsdag morgon....

Så va de en ny dag och mitt i veckan är de också, herre Gud va tiden rinner i väg. :)
Nu snart ska min älskade dotter gå till bussen och grabbarna börjar lite senare då jag
ska jobba (intro) kväll i dag på ett nytt ställe, behöver jag säga att jag är lite smått nervös?
I går gick jag till sängs redan vid 20 tiden, men som ett litet tack för de så vaknade jag redan vid 3tiden, lite svårt att somna om men efter ett tag så gick även de och jag sussa då gott igen. :D
Ja då borde jag väl vara rätt så utvilad i dag, i allafall tycker jag de ;)

Nä nu ska jag hjälpa min dotter så hon hinner med bussen och sedan är de bara att midicinera lille plutten min som har besväligt med astman IGEN :(

Hinner jag så lägger jag in ett inlägg innan jag åker på jobbet, men de ser vi sedan om man hinner eller inte. :D

Kram på er alla och ha en underbar onsdag.

Jo A behöver jag säga mer att jag är sssssåååååå AAAVVVVIIIISSS på att ni har vår :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe ja fast idag var det inte så härligt, blåste och regnade större delen av dagen. :S Sent på eftermiddagen kom solen, men då var det ju knappt någon idé att ha sol.

Ha en bra torsdag!