onsdag 25 mars 2009

Så har halva veckan gått igen :)

Tänk va tiden rinner i väg, det är redan onsdag man hinner inte med dessa veckor inte.
Men va gör de snart är de fredag igen och helg, Mysigt mysigt kankse blir man ledig i helgen. Man får hoppas på det i allafall för på söndag ska vi fira vår lilla Leo eller lilla och lilla han blir ju 5år, hjälp man kommer ju ihåg då man väntade honom och de känns ju som att de va i går ju. :) Men de har redan gått 5år och man hinner ju inte ens med i denna takt inte. *LER*

Men han fyller inte förän nästa tisdag den 31:a men vi firar honom på söndagen i stället så kan alla vara med och så blir de inte så sent heller, för pappa vill ju så klart vara med och fira honom och han jobbar i hela veckorna så han är ju inte hemma förän vid fem tiden.
Så vi bestämde oss för att ta kalaset två dagar föra, va gör de inte nå heller :D

Jag jobbade i går på det stället här på hemma plan nu nästan hoppas jag att de blir något där i sommar för jag tyckte de va bra där, så slipper man ju dessa resor också de är ju de bästa.
Men som sagt den som lever får se var man hamnar i sommar ;)

Nu ska jag ta och börja med städningen så har jag de gjort i dag, tänkte nämligen ha en städ och röjjar dag i dag.
Barnen ska få gå ut om ett tag de är strålande sol här i dag och mina vårkänslor är åter tillbaka :D
Så nu får jag verkligen hoppas att Gubben i de blå inte kommer på att de ska ner mera snö för de vill vi inte ha, men som sagt vi har ju hela April kvar och denna Aprilväder, vet man ju inte alls va de har att bjuda på.

Kommer kanske in senare annars ses vi i morgon en sväng igen.

KRAMIS!!

Inga kommentarer: