fredag 13 mars 2009

FREDAG JIPPI

Ja som med alla andra fredagar så är de alltid lika roligt med den dagen, då man vet att sedan är de helg :)
I dag har man även varit på arbetsintervju och de skulle höra av sig nästa vecka någon gång, jag hoppas verkligen att de blir något där. Förvisso är de bara som timvikarie men ändå de är på hemma plan så jag HOPPAS i allafall.
De sägs ju att hoppet är de sista man mister :)

Sedan kommer fredagen att se ut så här, städa åh så ska man slåss med tvätt högen och så. Kankse hinner vi även med lite bak i kväll här, de är ju så att min älskade gubbe fyller år på söndag så de ska väl finnas något utifall någon tassar förbi, alltid lika skoj att kunna bjussa på något gott :)

Sedan så kommer även jag att mysa ner mig i soffan med mina små älsklingar i kväll, får väl se va vi ska mysa till och va vi ska ta som lite tilltugg ;)

Nä nu va de lite ifrån oss här men jag åter kommer sedan igen, de lovar jag så glatt så.
Man måste ju ha lite pause när man ändå håller på, så nu är de dax att ta i med hårdhanskarna och sätta lite fart. ;)

Ha de gott mina goa vänner samt ni andra som är in åh tittar.

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: