lördag 21 mars 2009

En bild kommer här på min lilla troll unge :)

Här kommer de nu en bild på min lilla trollunge, som hade hittat syster ysters stämpel penna men den tuggar vi då sönder *MUMS*
Visst är han söt med denna färg runt och i munnen? :)
Kan ju säga att syrran var mindre glad då hon kom hem i torsdags och fick höra va han hade gjort, hehe så är de med små syskon och när inte mamma hinner med alla gånger.
Men hon skratta gott när hon väl såg bilden på honom, och säger sedan åh min lilla tok unge till lille bror. :D

I dag blir de nog lite städning här på förmiddagen sedan kommer jag nog att gå ut en sväng för att ta en lång promenad med vagnen och hunden hoppas bara Solen stannar kvar tills jag kommer ut. ;)

Känner mig lite seg nu på morgon men jag kan inte riktig fatta varför, jag somnade runt 21 IGEN och så vakna jag nu halv åtta, hmm kankse man har sovit lite för mycket detta är man ju inte direkt van vid. Somnade med min Bok men jag får skylla på att jag var uppe redan vid kl 05 i går de va därför jag va så trött. :D

Nä nu ska vi äta lite frulle och sedan skulle barnen se något på tv och sedan skulle de Ut och Leka av sig de värsta enegin :)

Ha en toppen lördag så höres vi sedan igen skulle ja tro.

Kramis!

Inga kommentarer: