måndag 9 mars 2009

Måndag...

Vilken härlig dag de ha varit i dag då. :)
Solen var framme och de droppa ifrån taket, hoppas att våren nu är på G.
Barnen har varit på dagis/skolan och så ringer bemanningsgruppen mig och undrar om jag
skulle va intresserad av att börja som timvikarie på ett annat ställe.
Dumfråga säger jag bara du vet väl om att jag är intresserad då de gäller jobb ;)
Sagt och gjort är jag nu bokad så jag ska gå intro denna vecka och någon dag nästa vecka.
JIPPI jag ska jobba :D

Barnen va på toppen humör när jag hämtade de och så hade de haft en toppen dag både i skolan och på dagis :)
Sitter nu med lille gull i knät, lite mammig och så trötter men får inte sova nu för då vakna man vid tre/fyra tiden åh vill vara vaken åh de har dock inte mamma någon större lust med ;)

Har mycket virrvarr i huvudet som skulle ha kommit ut, men de får bli sedan de.
Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och mysa med mina små gullisar :)

KRAMAR OM!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!
Bara hojta om du är inloggad på MSN eller facebook ikväll, jag kommer att sitta uppkopplad hela kvällen. :D

Kramis!