onsdag 11 mars 2009

Jag hinner med ett inlägg till :)

Japp jag hinner med ett inlägg till innan jag ska i väg, pojkarna är lämnade på dagis/fritids och dottern är i skolan, samt att jag har hunnit med en dusch också.
Ska bara ta snabeldraken en sväng också innan jag åker så man får känna sig lite extra nyttig innan man åker, veta att man har gjort de som bara måste göras resten får faderskapet ta över när han kommer hem :)
Visst är man snäll som delar lika i bland :)
ska även starta en maskin tvätt så är de bara för honom att hänga de när han kommer hem, *LER*
Sedan har de även ringt från handikapp omsorgen ska i väg på fredag och prata med de där, kankse blir de intro även där på ett handikapp boende.
Så jag är lite extra glad i dag och känner mig på gott humör och de är ju alltid bra de. :)

Nä nu ska jag mata min älskade snabeldrake lite och sedan fixa resten på mig själv innan jag ger mig av.
vet ej om jag orkar med ett inlägg till sedan när jag kommer hem, men annars får ni lite uppdate av mig i morgon efter att jag har slutat ska ju jobba även i morgon så men då är de dag så jag börjar kl 7 ska då åka med bussen som går kl 6 så jag kommer nog bara att stupa i säng när jag väl kommer hem i kväll.

Men ha de gott alla glada så ses vi när vi ses igen :)

KRAMAR OM!

Inga kommentarer: