fredag 27 mars 2009

Snart har halva dagen gått :)

Åh jag har mest myst med killarna mina :)
Ska snart köra igång på Allvar här, både jag och killarna har varit lite små slapp men va gör de vi har ju hela kvällen och morgondagen på oss :D

Tänkte även lägga ut lite bilder som jag hade tänkt göra för ett tag sedan men som inte har blivit av men nu så kommer de :)
Duktiga mig *SKRATTAR*

Här är de små liven ute i de fina vädret, Isabell med Max samt Leo som är vid snö högen :)


En Bild på Max och Leo så ville ju Hunden Kimmie vara med på bilden med, hon älskar att va ute och busa med barnen kan jag Lova :D

Sista Bilden på Simon och Isabell, som är tagen av Isabell hon älskar att ta kort. Så de kommer nog att bli en fotograf i familjen vår ;)
JA så nu är de ute med kommer inom kort med lite mera bilden, men nu ska jag till att börja röjja mina grabbars rum.
Kram så länge.








Inga kommentarer: