tisdag 24 mars 2009

Solen är här igen....

Ja så kom solen tillbaka igen, så skönt att den är framme.
I går va de ju så grått och tist samt att de snöa mer eller mindre hela dagen,
blä va trist och man deppa ihop för att den visade sig igen.
Nä nu får den kära Gubbe där i de blå, se till att de inte kommer mer snö.
Nu får då de räcka och så får de se till att ta fram våren till oss :D

Nu ska jag fixa lite här hemma och sedan blir de till att åka iväg och jobba.
Ska bli skönt att komma ut igen, men hoppas dock på att de blir mer dagar nu här så man
har lite mer än dessa få dagar man har denna månda.
Men så är de väl i dessa besparings tider :(
Allt ska de sparas och allt ska de dras in på, usch när ska de bli bättre Just som de ser ut nu så är de ju en stor arbetslöshet på Gång IGEN.

Nä nu ska jag inte sitta här och deppa ur mig allt, nu ska jag fixa lite och sedan vara glad att jag ska jobba i dag åtminstone :)

Ha de gott och så höres vi igen.

KRAMIS!!

Inga kommentarer: