fredag 20 mars 2009

GOD MORGON

Och så får jag ju önska er en härlig fredag :)
Nu sitter man uppe, ja till och med innan tuppen Inte illa de inte.
Men de är bara för att jag ska i väg och jobba, så jag börjar kl 7 så jag får glatt kliva upp,
för att hinna få i mig lite frulle innan de är dax att väcka barnen och göra de klara.
De börjar ju halv sju då på dagis/fritid så ska man hinna med liten egen tid får man kliva upp denna tid, men jag somnade kl 21 i går också inte illa.
Men de känns nu att man är utvilad och så, kan vara bra att vara kvälls trott i bland ;)

Nä nu ska jag fixa mig sedan blir de till att väcka små trollungar som kommer vara mer än lovligt trötta och morgonsura men men de är ju bara för en liten stund som tur är. :)
Sedan är de ju helg när mamma och pappa slutar då blir de lite fredags mys.

Ha de gott och ha nu en toppen fredag ni andra så höres vi mera sedan.

KRAMEN!

Inga kommentarer: