onsdag 18 mars 2009

Onsdag..

Och nu snart är de FREDAG igen, men jag vet ännu inte om jag är ledig eller kommer att jobba till helgen. Hmm ja de visar sig nog de, men jag hoppas dock på att man är ledig så man kan mysa med kidsen.
Samt att de är ska vara härligt väder så kan vi vara ute och bara mysa på, känner mig lite piggare i dag men inte mycket. Så jag hoppas att i morgon vara mitt gamla go och glada jag och inte matt i hela kroppen.
I kväll har barnen barngympa och sedan blir de hem, dusch, kvälls fika och sängen.
Åh en mamma som kommer att sitta på rumpan och kolla på Det Okända, idag tänkte vi gå ut en sväng för Solen är ju framme och man har verkligen verkligen vårkänslor nu. ;)

Nä nu har jag suttit här en stund, dax att bädda sängarna ta reda på efter frullen och sedan kankse till och med golven får sig en omgång.
Ja just de ska väl inte heller glömma att tvättmaskinen ska få jobba på i dag, som nästan alla andra dagar.
Att tvätten aldrig minskar förstår inte :D

Ha en trevlig onsdag mina go och glada vänner så höres vi troligen igen senare.

Ha de gott.

KRAMEN!

Inga kommentarer: