lördag 14 mars 2009

Ja så va de lördag då....

Har inte blivit så mycket gjort ännu, känner mig lite matt i kroppen men de som jag inte hann med i går är nu klart och de är så skönt.
Bakningen får då vänta tills ena sonen behagar komma hem, för han ville också vara med och baka lite.
Så klart att man vill vara med och baka, de kids som sov hemma i natt hade de väldigt mysigt med spela och lite godis samt chips, och nu är de ute och håller på med att göra snögubbar och allt de skulle göras. Nu är de härligt väder ute, fast i morse när man vakna så snöa de och man blev ju på mindre glatt humör då man såg att de snöa, för nu tycker jag att de räcker med snö.
Nu vill man bara ha plus grader och VÅR. :D
Men de sluta att snöa och nu är solen framme, kankse även ja kan bli på glatt humör då.
Hmm får nog tänka på den saken *LER*

Nä nu ska jag sätta mig en stund med min minsta lilla älsking och busa en stund, sedan får de bli mera små inlägg under dagen kvällen eller så kommer jag in en sväng efter att de små bus har somnat i detta hus.
Då kan man sitta och bara njuta av sin lilla tid. :)

Ha de gott samt ha en underbar lördag.

Kramis

Inga kommentarer: