måndag 16 mars 2009

Hemlängtan har jag NU....

Så kankse ni tänker, jaha va är hon då om inte hemma?
Men de är så att jag har en hemlängtan till den hem by jag är född i, såg bilder från en kompis som jag har kvar ännu där.
Åh hoppsan va jag längtar HEM, ska nog ta och åka dit snart här.
Hälsa på alla mina nära och kära samt lite gamla kompisar som ännu bor kvar där. ;)

Får nog bli lite senare de när man är lite mera ledig och har mera tid för att åka, men jag som har sagt de nu så länge hoppas verkligen att de snart blir av.
Så man kan stilla sin längtan och ha de bra. *SKRATTAR*

Vi får väl se när de blir av, men jag gillar sommaren där och kunna gå min lilla runda som jag då brukar göra, så om de inte blir nu snart jag åker så kommer jag i allafall ta med mig min härliga familj och åka i sommar de har jag som planer på i allafall. ;)

Då hoppas jag att vi kan vara där mer än bara över dagen, får väl se om vi då kommer att våldgästa min kära storebror med familj då vi är där. *LER*

Nä nu ska jag fixa klart de sista och sedan bara invänta att den lille man ska vakna så kan vi ta oss ut och busa av oss lite för mycket överlödigt bus som vi har samlat på oss i dag. :)

Kramis

Inga kommentarer: