måndag 9 februari 2009

Ny vecka och nya tag....

Ja så va de måndag igen och helt ny vecka och nya friska tag.
Nu ska vi börja den nya skolan och det nya dagiset, tjohoo för barnens del men de är ju en sorg med att lämna den gamla skolan/dagiset men va gör man inte för barnens del då?
Man tänker på dem och de är ju dom de handla om, de är ju dom som de ska gå bra för i skolan och så.
Jag hoppas nu bara att de är ett rätt val som vi har gjort, men som alla sa till mig att vi finns ju kvar om de inte funkar. :)

Jo i går va jag i väg på ett Me&i party åh lille Max fick lite nya kläder och de andra kommer också att få inom sin tid :)
Mycket fint fanns de dock både för mor och barn ;)

Så nu har jag blivit ännu mer peppad på att sälja mina ljus, fick som sagt lite idér i går och ännu mer idér kom ju att snurra i mitt lilla lilla huvud :D

Nä nu är de dax att börja fixa i ordning lite här, så slipper vi stressa i sista minuten då :)

Åter kommer troligen i kväll om lite rapport om dagen.

Kramis kramis på er och hoppas ni får en trevlig måndag.

Inga kommentarer: