söndag 15 februari 2009

Tänk va tiden rinner i väg.....

Jag hinner inte alls med om dagarna, ena dagen är de måndag åh så säger de poff åh så är de söndag kväll. Sitter just åh funderar på va som har hänt denna vecka. Inte alls så mycket gjort som jag hade velat, jaja men men så är de väl :)
Vi har i allafall bytt både dagis å skola till barnen åh va de trivs där, så skönt att se och att ha fått tillbaka sin dotter den glada och goa dottern ;)

I går va de strålande sol och härligt väder, synd bara att man inte hann njuta allt för mycket av den, blev ju jobb för min del och jag har som sagt jobbat hela helgen, åh vilken helg de har varit.
Urk och blä för att jobba på en helg då de ska va mindre personal alltså tror styrelsen eller va de nu är som gör att man har mindre att göra på en helg än på en vecka, menar alla ska upp, alla ska ha hjälp och så.
De är lika på morgonen en lördags morgon som på en måndags morgon, samma visa på kvällen. Men nej då mindre personal på helgen minsann, men i går kväll ringde vi i allafall in en natt personal va ju bara ett måste.

Nä nu ska jag ta mig en dusch sedan blir de lite slappa i soffan innan de är dax för den härliga sängen :)

Kram på er alla.

3 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Utmaningsdags igen!
En fotovariant denna gång!
Hugg in! :)

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Lilla Jag: Hehe ja jag ska ju försöka med att Hugga in på denna nu, eller ja de få bli i kväll de när jag har lite mera tid över. *LER*

Lilla Jag sa...

Do that! I'm watching you... ;)

Kram!