söndag 22 februari 2009

Söndagkväll...

Oj va har denna dag tagit vägen då?
Tyckte ju inte de va länge sedan jag satt här och skrev åh då va man mer eller mindre
nyvaken och så.
Jag mår inte på topp ännu, tankarna far runt som i ett enda virr varr. Men jaja va hade jag väntat mig att de skulle gå över på ett kick?

Nä nu är barnen i säng och jag ska sätta mig för att bara vara i soffan skulle ja tro.
Kan säga har en hemsk hemlängtan till den by jag kommer ifrån, känner skulle vilja hem om de bara blir över en dag så skulle de va bra för mig.
Jaja får åka när de har blivit bättre väder åh så.

Lille man har åter feber och inte alls bra, mammas lilla goding där.
Blir hemma med honom i morgon och jag har dock inget jobb resterande av veckan som kallar på mig. De kankse ringer men då är de bara att säga att jag Vabar med min lille son, visst jobbet hade gett mer men va göra när de små är sjuka då?

Nä soffan blir de med en bok eller kankse är de något bra på tv, vet ej får kolla lite sedan får man se va som blir. :)

Ha de gott och hoppas resten av söndags kvällen blir bra för er.

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: