tisdag 24 februari 2009

Min lilla älskling är ännu sjuk....


Min lilla lilla söta, goa Max sjukna ju in i feber åh hosta i fredags åh ännu är han inte bättre.
Hostan är hemsk, febern runt 39.5 och ingen ork att va uppe. :(
Är uppe ca 15-30min sedan så somnar han och sover lätt i 4timmar, åh när han väl är uppe så sitter han mest åh bara tittar, äter lite välling sedan är de dax åh sova igen åh då lägger han sig på golvet eller ja där han är.
Detta är dock inte likt honom, astman är ju så där men medicin åh allt så går de vägen.
Hoppas att de snart är över och att vi åter får vår pigga och glada lilla Max igen, som älskar att busa med pappa när han kommer hem ifrån jobbet. Men nu har dock inte orken varit med åh vem skulle inte bli däckad av detta?
Funderar dock om de är flunsan han har fått, jag hoppas bara att Isan nu klarar sig så inte hon sjuknar in.
Hon ska ju nämligen åka till fjälls på lördag och kommer åter nästa söndag så här har ni då en mamma som kommer att längta som tusan efter henne.
Nä mina glada nu ska jag till att natta lite barn så vi får höras lite senare.
KRAMAR OM

Inga kommentarer: