tisdag 24 februari 2009

VAFÖR??

Ja de får då bli rubriken nu här, för de är just den frågan jag ställer mig nu VARFÖR
Ena stunden är jag på glatt humör, men snabbt vänder den åh jag känner mig nere och ännu mera deppad. :(
Vill kunna känna glädjen åh en massa tok som jag känner att jag har inom mig, barnen får mig på ett glatt humör men VARFÖR kan den inte få sitta i?
Men men känns nästan som att de kan bero lite på att man inte har fått jobba så mycket, tankarna snurrar runt den. :(
A.kassan tar sin tid vet heller inte om man får något ifrån dem, om jag får stämpla eller ej.

Vill ha ett jobb kunna veta va man får varje månad, jag hoppas att jobbet som jag börjar på nästa måndag är något för mig.
Att ha en inkomst i månaden och veta att de går runt.

Kankse är de därför man är nere och man mår som man gör?
JA vem vet inte jag i allafall.
Men de blir bättre snart är man på topp igen man måste våga tro annars går de inte.

Men frågan VARFÖR ekar dock i mitt huvud, får ta mig en funderar sedan åh kankse kommer jag fram till svaret SNART här, hoppas dock på de för allas skull.

KRAMEN!!

Inga kommentarer: